Людям із порушенням зору
Побудовано на платформі
Повернутися до структури

БОНДАРЕНКО ОЛЬГА ДМИТРІВНА

Секретар керівника відділу освіти, культури, молоді та спорту Галицинівської сільської ради

Освіта

Вища, Херсонський державний сільськогосподарський інститут ім. А.Д.Цюрупи

Попередня діяльність

  • 1977-2005 рр: посади в апараті Жовтневої (Вітовської) райдержадміністрації та Жовтневої (Вітовської) районної ради (Головний інженер-гідротехнік, головний спеціаліст відділу кадрів та з питань нагород, начальник відділу кадрової роботи з питань державної служби та нагород)
  • 2005- 2017 рр: інспектор відділу кадрів комунального підприємства «Жовтнева районна стоматологічна поліклініка»
  • 2017– до теперішнього часу : секретар керівника відділу освіти, культури, молоді та спорту Галицинівської сільської ради.

Опис повноважень

  1. Робота з державними законодавчими документами (Закони України, Постанови КМУ), робота з кадрами згідно номенклатури справ (підбір кадрів, проведення конкурсних комісій, формування кадрового резерву державних службовців, керівників структурних підрозділів райдержадміністрації
  2. Керівників закладів охорони здоров’я, освіти, сільськогосподарських та промислових підприємств району, підготовка документів щодо нагородження державними нагородами, нагородами райдержадміністрації та районної ради державних службовців та працівників структурних підрозділів райдержадміністрації
  3. Працівників охорони здоров’я, освіти, культури, сільського господарства, формування особових справ державних службовців апарату райдержадміністрації, осіб органів місцевого самоврядування, керівників закладів охорони здоров’я,
  4. Освіти, культури, сільськогосподарських та промислових підприємств, фермерських господарств, ведення трудових книжок, розподіл обов’язків, складання посадових інструкцій номенклатури справ, тощо.
  5. - Здійснює роботу з організаційно – технічного забезпечення адміністративно – розпорядчої діяльності начальника відділу освіти, культури, молоді та спорту Галицинівської сільської ради.
  6. - Приймає кореспонденцію, що надходить до відділу на розгляд начальника відділу та передає її, відповідно до прийнятого рішення, в структурні підрозділи конкретним виконавцям для використання в процесі роботи або підготовки відповідей.
  7. - Веде діловодство, виконує різні операції із застосуванням комп’ютерної техніки. - Приймає документи і особисті заяви, подані на підпис начальника відділу. - Готує документи і матеріали, необхідні для роботи керівника.
  8. - Стежить за своєчасним розглядом і наданням структурними підрозділами і конкретними виконавцями документів, що надійшли до виконання. - Приймає і передає телефонограми. -Організовує прийом відвідувачів, забезпечує оперативність розгляду прохань і пропозицій працівників.
  9. - Друкує за вказівкою керівника відділу різні документи і матеріали.
  10. - Веде книги та журнали реєстрації наказів з основної діяльності відділу та кадрової роботи і зберігає їх, веде і зберігає книгу обліку руху трудових книжок та трудові книжки працівників, зберігає і веде в установленому порядку всі інші книги та журнали згідно номенклатури кадрового діловодства
  11. - Забезпечує: 1) складання та реєстрацію Колективних договорів та угод. 2) затвердження та своєчасний перегляд посадових інструкцій працівників відділу та його структурних підрозділів.
  12. 3) перезатвердження правил внутрішнього трудового розпорядку відділу. 4) підготовку матеріалів та документів, пов’язаних з призначенням, звільненням, переведенням, сумісництвом а також підготовку відповідних наказів на працівників відділу, закладів культури та керівників структурних підрозділів.
  13. 5) підготовку наказів щодо надання відпусток працівникам та відклик, в разі необхідності, працівників відділу, закладів культури та керівників структурних підрозділів. 6) підготовку наказів про відрядження працівників відділу, закладів культури та керівників структурних підрозділів.
  14. 7) ведення особових справ та особових карток працівників відділу, закладів культури та керівників структурних підрозділів, в тому числі сумісників. 8) контроль за своєчасними змінами до списку ( штатного складу) працівників відділу, закладів культури та керівників структурних підрозділів.
  15. 9) складання актів приймання- передачі справ з усіма додатками (за винятком інвентаризаційних документів) під час зміни керівників підприємства та відповідальних працівників.
  16. 10) складання зведеної номенклатури справ, розробку положень про експертну комісію відділу та архівний підрозділ і реєстрацію їх в архівному секторі Вітовської райдержадміністрації. 11) надання заяв від працівників про надання згоди на обробку персональних даних.
  17. 12) підготовку та подання в установленому порядку відповідних статистичних звітностей. 13) розробку проектів нормативних та організаційно-методичних документів.
  18. 14) ведення, збереження, та упорядкування документів зі своєї діяльності, складання описів та підготовку їх до здачі до державного архіву. - виконує іншу поточну роботу.
2024 © Усі права захищено
Побудовано на платформі

Для забезпечення зручності у користуванні цим сайтом деякі сервіси використовують технологічні особливості, а саме - cookie. Таке функціональне рішення дозволить вам не вводити одну і ту ж інформацію кожен раз, коли ви повертаєтесь на цю сторінку, або переходите з однієї сторінки на іншу тощо. Залишаючись, ви даєте згоду на використання cookie.  Докладніше