Людям із порушенням зору
Побудовано на платформі

Правила подання звернення

Реєстрація звернення за допомогою офіційного веб-сайту громади

1

Перш за все вам необхідно пройти одноразово процес реєстрації на сайті.

Якщо у вас вже є акаунт - авторизуйтесь.

Зверніть увагу: для подання звернення вам необхідно максимально повно заповнити реєстраційні дані. При поданні звернення ці поля будуть обов'язковими.

2

Інформація про персональні дані заявників, направлених в електронний формі, зберігатимуться і оброблятимуться з дотриманням вимог Закону “Про захист персональних даних“.

3

Після авторизації вам стане доступна форма подання звернення.

Якщо ви ще не заповнили реєстраційні дані, система вам запропонує це зробити на цьому крокові.

4

Стисло та чітко формулюйте суть свого повідомлення: це дасть змогу максимально оперативно та ефективно опрацювати ваше звернення.

Пам'ятайте, що звернення не приймаються до розгляду, якщо:

містять нецензурну лексику

порушене у зверненні питання не належить до компетенції органів виконавчої влади

звернення не містить конкретних заяв, скарг, пропозицій

у зверненні текст та персональні дані (П.І.П.) написано з використанням латиниці.


Такі звернення можуть бути прийняті до відома. Відповідь на них не надається.

ВАЖЛИВО: Не порушуйте в одному зверненні декілька питань!

5

Вкажіть місцезнаходження проблеми, якщо таке існує. У випадку, якщо ви дасте дозвіл на публікацію вашого звернення на сайті, воно буде відображатись на мапі з усіма іншими зверненнями.

6

До звернення ви можете додати супутні файли: фото, відео чи файл пдф, які слугуватимуть наочним доказом наявності проблеми.

Ці додаткові матеріали не є обов'язковими при поданні звернення.

Ви можете додати до 5 файлів, загальна вага яких не перевищуватиме 10 мегабайт.

7

До звернення ви можете додати супутні файли: фото, відео чи файл пдф, які слугуватимуть наочним доказом наявності проблеми.

Ці додаткові матеріали не є обов'язковими при поданні звернення.

Ви можете додати до 5 файлів, загальна вага яких не перевищуватиме 10 мегабайт.

8

Поточний статус звернення ви можете спостерігати у відповідній вкладці даного розділу, натиснувши "Мої звернення", пройшовши попередньо авторизацію на сайті.

9

Після опрацювання звернення, ви отримаєте відповідь у строки, встановлені законом.


Після отримання вами відповіді на ваше звернення, ви можете подати звернення повторно, якщо вважатимете, що звернення залишилось не вирішеним по суті.

2024 © Усі права захищено
Побудовано на платформі

Для забезпечення зручності у користуванні цим сайтом деякі сервіси використовують технологічні особливості, а саме - cookie. Таке функціональне рішення дозволить вам не вводити одну і ту ж інформацію кожен раз, коли ви повертаєтесь на цю сторінку, або переходите з однієї сторінки на іншу тощо. Залишаючись, ви даєте згоду на використання cookie.  Докладніше